Sunday, July 25, 2010


assalamualaikum,




Dah penat aku nih sebenarnya..walaupun keje tak bnyak mna..hahaha..aku sebenarnya bukan penat apa..tapi aku penat dengan lakonan aku setiap hari..bila aku bngun tidur ,aku akan mengenangkan perkara tu..mngkin sbb tu aku jadi terlalu penat..buat masa sekarang,hidup aku mash lagi terumbang ambing..aku sengaja menyibukkan diri walaupun sbenarnya tak la sbk sngat..





still dengan silat,itu la kerja aku hari2..mmg memerlukan tenaga yang bnyak..terutama untuk train member aku yang lain..aku puji diorang sbb diorang ada komitmen untuk belajar,diorang dah mula tunjukkan minat untuk belajar...diorang boleh..cuma mungkin disebabkan aku pengerusi ,mngkin itu yang membuatkan diorang kurang menyerlah...aku harap bila diorang ada jurulatih baru nanti,diorang akan bertambah semangat..tpi aku takut gak,tkut klau diorang tak biasa dan tak dapat biasakan diri dengan latihan nanti..insyaallah,harap menjadi la hendaknya.petang tadi bru pas bincang ngan jurulatih baru..nasib baik la dia ok je.tak susah nak mintak tlg dia..dengan bntuan si ayim,bnyak bnda dapat dibincangkan





walaupun aku cuma ajk peralatan,tapi aku tak slalu dapat turun tlong ..sbb aku nak berlatih silat lagi..aku harap hanif tak kecewa dgn aku..aku cuba sedaya upaya untuk turun membantu,sekurang kurangnya aku sibuk..tapi,kesibukan aku tak pernah berjaya mencuri tumpuan aku untuk memikirkan dia,aku terasa seolah olah..semua itu bkn diatas kawalan aku..sku sedar tentang diri aku...bila aku dah sayang,tak mudah untuk aku melupakan..aku akan sayang dia btul2..tapi bila kami dah tiada hubungan,bukan mudah untuk melupakan segalanya semudah memetik jari,aku teringat semua kenangan aku dengannya..segala yang kami lalui bersama,tempat yang kami yang mengingtkan aku padanya..terlalu menyeksakan,setiap hari seolah olah sebuah penantian..ilusi bayangannya membuatkan aku seperti orng yang sentiasa di alam ciptaan aku sndri,bila aku sedar...baru aku tahu keadaan sebenar aku.aku mash tak mampu hidup tnpanya,setiap hari aku didalam penantian untuk melihat wajahnya dan mendengar suaranya.





aku ada terjumpanya,tapi aku tak mampu melihat wajahnya..aku tak kuat,dia kata nak jadi kawan aku...hati aku menangis,tapi diri aku tersenyum smbil fikiran aku mengatakan "kalaulah aku sebaik dirinya.."dia ada hantar mcj tnya aku sht ke tak..hati aku berbunga,tapi aku terduduk,klau lah aku sekuat dia..orang lain mungkin tak faham keadaan aku..tak pe lah..aku dah tak nak berkongsi,lagipun takde orang nak dgr pun kan..hahaha..jdi..kat sni lah tmpat aku meluahkan perasaan aku.tak kisah apa orang nak kata,diorang tak phm..diorang blh kta apa yang diorang suka,tapi siapa nak fhm perasaan aku?ckup lah aku sorang,aku nak ada tempat meluahkan...aku sengaja mengelakkan jumpa si Tembam,aku sengaja taknak mcj ngn Kak nyah aku,aku dah malas mcj zimah,mereka ini lah diantara orang kuat aku...hahaha..tapi entah knapa,aku dah terasa jauh hati..aku tak tahu apa dosa diorang,kesian kat mardhiah..selalu dia call aku,tapi aku tak angkat...terseksa dia,tapi tak pe la...nanti dah lma dia akn lupakan aku..lagipun,aku dah tak balik semenanjung dah pas ni..pas 2 thn bru blik,mngkn msa tu dia dah lupa siapa aku padanya..tembam plak,entah la..nanti dah lma tak jumpa dia lupa la kot kat aku nih..aku ada bnyak citer klakar tuk dia..dia la tmpt aku nak bergaduh..hahaha..tpi skang tak lagi..aku dah tak tau nak gaduh ngn sape,gaduh ngn hisyam aku tak pndai..hisyam bukan slalu ada msa ngn aku..skng ni kebnyakan hal dia bukan sume aku blh follow..pendek kata,aku dah krang la dengan dia...semenjak dia nak kena jga 2 owg umah..hahahaha(bertuah badan)zimah?aku tak nak ganggu dia dah..dia pun sibuk ngn STPM..aku taknak dah la mcj dia..tkut terganggu pelajaran dia..zimah ni slalu dengan aku masa aku ada krisis dengan ex aku yang sebelum ni..bila aku pikir balik..dia dah bnyak tlong aku..ckup la smpai situ..penat dia nak melayan kerenah aku..aku ni nama je sulung..tpi perangai mcm budak2..kesian kat adik lelaki aku,kena buli ngn aku...





aku ni tak blh klau takde kawan,mesti nak ada teman..bkn takut..mksdnya,blh bagi aku confident skit..hahaha..skang sume kawan aku dah sibuk...diorang dengan hal diorang la..takkan selalu nak kepit ngn aku je..ssh la hidup..tapi aku still tak dpt menguruskan diri dengan baik...ssh btul aku ni..nampak benar aku ni tak matang lagi..fikiran aku betul2 bercelaru skrang..teruk gila,hari2 yang aku lalui..bila semua ni akan berakhir? korang yang membaca teruskan la hidup korang dengan gembiranya..segembira yang korang boleh..aku tak reti dah nak bagi nasihat,sbb aku tngh maki diri aku sendri..jadikan dri korang sehebat yang korang blh..bhgikan diri korang dan orang disekeliling korang..Jgn jadi mcm aku,cuma tahu menyusahkan..aku sedar aku tak sebaik orng lain,tapi tak pe lah..harap2 diorang ampunkan lah salh silap aku ni..insyaallah..