Sunday, October 10, 2010

kebenaran yang menyakitkan..

assalamualaikum...
ari ni aku gembira kerana cerita semalam..walaupun amat kecewa beritanya,tpi aku tahu..ia tanda positif..hahaha..aku cuma berfikir,bila kita mempunyai keberanian untuk menyatakan kebenaran itu adalah jalan terbaik walaupun menyeksakan..hermm,mmg ssh nak menerima kebenaran tambahan lagi pabila kita dipermainkan...tpi knapa tidak kita berfikir dri sudut positifnya,knapa perlu kita berfikir cuma dri satu sudut pandangan??sdgkan kita tahu ada bnyak lagi kelebihannya dri kekurangan...paling penting kita mempunyai akal dan perlu menilai lebih dan lebih..mngkn kita masih belum melihat permata di dalm kaca setelah kita pecah2 kan kaca itu,mngkin kita akan dapat melihat permatanya...dri situ brulah kita blh memikirkan tindakan yang sewajarnya..jdi kita takkan menyesal di kemudian hari..
walaupun aku bukan lelaki pertama dlm hatinya..tapi ckup lah aku sbgai lelaki yang ttp setia menyayanginya...insyaallah..sejarah akan tetap menjadi sejarah..tpi kenyataan hari ini perlu kita jaga dan perbaikinya untuk masa hadapan..aku terngat kata2 en rasid..dia kata semalam adalah cek tendang..hari ini adalah cek tunai..esok adalah cek kosong..herm..dri sini mengingtkan aku kembali kepada hari2 yang kita lalui..aku perlu sentiasa perbaiki diri aku..huhuhu..insyaallah..aku akn menjaga hubungan ini sebaiknya..harap dia juga begitu...

No comments:

Post a Comment