Saturday, October 2, 2010

semakin jauh..

assalamualaikum,
hehehe,lame dah tak menulis..lma sdh ku tinggalkan..

aiseymen...mls tul aku ni skang nih...syahir2...pa pe pun.asal sedih,takde tempat lain dah..sni je la..aku luahkan.aku terasa mkin jauh ngn dia..tapi aku still sayang lagi..herm,entah la.redha dgn ketentuan illahi,insyaallah..aku msh disini untuknya,penat gila..bru pas program raya,aku penat sgt..mcm fobia lagi ngn program raya tu...dah la kelas dgn bnyak tak ganti..nsb baik dah ganti..alhamdulillah..hehehe,pose aku tak cukup 6 lagi ni weh..esk la aku pose..tenang rasanya bila tgk ikan guppy depan aku ni berenang..tak la serabut sgt..mcm mna la agknya khabar ikan laga aku??aku yakin mesti dia jga lbh baik dri yang aku jga sebelum nih..hahaa..aku dah benggang ngn stu subjek nih..bengap sgt ke aku ni??tak dpt2..aku tak tau nak bagi hadiah pe kat dia...befday dia aku tak ucapkan pa pe pun,hahaha...teruk seyh aku..cuma yang aku tau,hari lahir dia dlm buln je..aku ingt lgi ucpan hari lahir dia..tua dah dia..tpi bg aku usia bkn penghalangkan???lantak la apa org nak kata..aku tak kcau org pun..hahaa..jln punya jalan dan aku ternmpak satu buku tu..cumel je...tapi khas untuk para wanita..hahaha..sesuai untuk aku,eh bkn..tuk dia..bkn tuk aku..hahaha..tpi aku belek dlu yang lain..tpi aku tertarik jgk ngn buku tu..takpe la..aku beli gak..tpi untuk aku,aku plih stu lagi buku,mcm best je...takpe,nnti aku beli la..rilek,msa pnjng lagi...buku yang ada pun tak abis bca lagi sayang oii..
hari ke hari dia makin sibuk,tmbh lagi dgn gurauan dia yang tak dpt aku lupa smpai skang..bergurau pulakk..takpe lah,,dia perlukan msa..insyaallah,aku ingn bahagiaknnya sehingga akhir hayat ku..dia pernah ckap pada aku,yang dia perempuan malang,dan dia tak nak malangnya terkena pada aku..sbb tu aku semakin sayang pada dia..Ya Allah,kuat kan lah hubungan kami,jdi hubungan yang terbaik pernh aku lakukan,jdikan dia teman hidup ku..aku sayng dia,aku ingn menghargainya sepanjang hayat ku..aku dah takde tempat lain nak luah dah..nak luah kat dia pun kdg kadng buat gaduh je...takpe la...nnti dia mngkn blh terima aku..insyaallah

No comments:

Post a Comment